Hoe ben je bij Abovo Media gekomen?
Ik ben 4 jaar werkzaam bij Abovo als Accountmanager. Voordat ik bij Abovo ben begonnen, heb ik voornamelijk vanuit de exploitanten kant gewerkt. Als account verantwoordelijke bij onder andere TMG (voormalig Holland Media Combinatie), een bedrijf die werkte voor RTL en SBS voor de daytime en late night programmering en Hamilton Bright/Quickwins, waarbij data van consumenten op de winkelvloer verzameld werden. Erg leuk, maar ik vond het ‘wij van WC eend’ gehalte erg hoog, dus had niet het idee dat dit altijd het beste advies naar mijn klanten was.
Abovo was mij al bekend als partner van de bedrijven waar ik voor werkte, dus een kennismaking lag voor de hand. Ten opzichte van de andere bureaus die ik heb gesproken, beviel met name de nuchtere houding en werkmentaliteit mij goed.
Werken bij Abovo Media is...
…geen dag hetzelfde, altijd in beweging, gezellig en je kunt echt heel goed lachen met de collega’s.